dinsdag 23 mei 2017

Mini poppendag

Mini poppendag

Iedere dinsdag is het poppendag en sinds vorige week heb ik weer eens iets geplaatst. Geen echte pop, maar een hondenpop.
Vandaag heb ik ook geen echte pop Ik heb heel veel kleine poppetjes. Gelukkig gedragen ze zich goed, zo met zijn allen dicht op elkaar.


Dit zijn de dames en heren met een hoedje op. De dames zijn te herkennen aan hun vlechtjes en er zit zelfs een heuse piraat bij.


Dit zou je de kindjes kunnen noemen. Voor hun hoofdje is een iets kleinere kraal gebruikt. Voor de buikjes heb ik overigens ook een kraal gebruikt. Hier heb ik omheen gehaakt.


Ook voor deze sleutelhanger gebruikte ik een kraal als basis. De vorm ervan is alleen niet rond, maar cilindervormig. Ik gaf er eentje aan mijn buurmeisje, omdat zij in een bakkerij werkt.


Tenslotte bedacht ik nog deze variant. Heel eenvoudig, maar toch ook best leuk vind ik.

Binnenkort open ik mijn Breimeisjes winkeltje op Breimeisjes-post.blogspot.nl en dan zouden jullie bij eventuele belangstelling zo'n sleutelhanger kunnen bestellen.
Wordt vervolgd.

Enne...vrijdag ga ik naar Portugal. Samen met mijn zoon Alan, omdat de examens dan zijn afgelopen. Even bijkomen en ik offer me graag op om mee te doen. Papa blijft thuis om voor onze dochter Demelza te zorgen.
Kijken jullie vrijdag op mijn blog om te kijken wat voor handigs ik mee ga nemen?

Groetjes,
Breimeisje Lydia

10 opmerkingen:

  1. Wat een variaties op deze popjes. Ik vind vooral die kinderpopjes leuk met hun bolle buikjes.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super, je sleutelhanger-popjes! En nu hangt er ook één aan mijn tas :-)
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, gezellige sleutelhangers!
    Veel plezier alvast in Portugal, heerlijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke sleutelhangers en naar Portugal leuk fijne tijd daar. hoort dit blog ook bij de breimeisjes van Akkelien? ik ga me hier aanmelden leuk blog !!!!
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is in pricipe de blog van Lydia, maar ik heb ook wel eens een blogje geschreven :-)

      Verwijderen
  5. ha ha ik ben al volger dan zal ik je even parkeren in mijn leeslijst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt al die sleutelhangers en natuurlijk wens ik je veel plezier in Portugal. Ik kom graag vrijdag even langs op je blog :)
    Wat heeft je dochter een mooie naam zeg.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ik zal jullie zeker verslag doen van Portugal en wie weet zijn er allemaal mooie wolletjes te koop🐑🐏

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke minipoppetjes heb je gemaakt, allemaal even leuk en mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen