dinsdag 13 juni 2017

We stand with London

We stand with London

Vorige week zag ik al een blog voorbij komen waarin geschreven werd over de vreselijke gebeurtenissen die momenteel plaats vinden.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier om daarmee om te gaan en schrijven kan een manier zijn.
Nu heb ik wel eens laten zien dat kleuren ook een favoriete bezigheid van mij is en ook voor deze hobby zijn allerlei sites en facebook pagina's aanwezig.
Zo stuitte ik gisteren op een heel andere manier om met de recente gebeurtenissen om te gaan.
Het was een hele originele kleurplaat en degene die hem gemaakt had wilde hem graag met anderen delen.  Zodoende was hij gratis uit te printen. Vindt iemand het ook leuk, dan geef ik hier even de link. www.facebook.com/SquidDoodleArt
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt, hoewel ik me realiseer dat elders in de wereld ook heel nare dingen gebeuren.


Achtergronden blijven moeilijk, maar deze vind ik best heel aardig geworden. Met een mesje schraap ik over pastelkrijt waardoor er poeder ontstaat. Tenslotte breng ik die poeder met een wattenstaafje op de tekening aan.

Afgelopen week ontdekte ik iets op mijn tablet waar ik helemaal lyrisch van ben.
Met een bewerkings programma kan ik dit van mijn kleurplaat maken:


Ik vind het helemaal geweldig. Een beetje van mezelf en een beetje nep. Misschien laat ik wel eens keer zoiets afdrukken om in te lijsten.
Kortom: weer veel plezier beleefd aan creatief bezig zijn.

Nog steeds niets op de naald, maar...ik heb al wel een patroon besteld. Hierover binnenkort meer.

Groetjes Lydia

3 opmerkingen: