maandag 19 juni 2017

Adoptie

Adoptie

Vorig jaar schreef ik hier al eens over pop Rosa. Rosa ging mee varen en ontsnapte ternauwernood aan de verdrinkingsdood.
Sindsdien heb ik heel goed op Rosa gepast, maar kort geleden vertrouwde ze me toe dat ze heel graag naar een echte poppenmoeder wil verhuizen. Ik ben dan ook wel een soort moeder voor Rosa, maar ze wil liever een poppenmoeder die met haar gaat wandelen, waarmee ze lekker in een bedje kan slapen, die haar haren borstelt, die haar meeneemt op vakantie... Dat begrijp ik heel goed en ik heb haar voorgesteld dat ik het zou proberen te regelen.

Dit is Rosa. Ze draagt een zelf gemaakte jurk met daaromheen een mooie omslagdoek. Als het fris is draagt ze haar hoedje
Ze zit overigens graag bij haar tafeltje. Soms zet ze er zelfs een boemetje op.
Rosa kan natuurlijk nog veel meer zelf gemaakte kleding gebruiken. Ze is dol op verkleedpartijtjes. 
Op onderstaande foto heeft ze speciaal voor deze gelegenheid geposeerd.


Ze heeft zelfs haar rode lippenstift uit haar kastje gehaald. Is ze niet prachtig?

Binnenkort poseert ze in het Breimeisjes winkeltje op Breimeisjes-post.blogspot.nl

Groetjes van Breimeisje Lydia


5 opmerkingen:

  1. Rosa ziet er prachtig uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat voor een lieve poppenmoeder!
    Dat gaat vast lukken
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is zeker prachtig! Een echt fotomodelletje in prachtige kleertjes. Daar is vast wel een echt poppenmoedertje voor te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zal vast wel een lieve poppenmama vinden voor haar, het is een mooie pop!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen